Sinne Kinderopvang

Expert in de ontwikkeling van het kind

Communicatiestrategie en Creatie

Missie

Sinne Kinderopvang werkt als grote kinderopvang in Leeuwarden mee aan de ontwikkeling van 20 kindcentra (IKC’s). Hiermee wordt de organisatie steeds meer een partner van kennis- en onderwijsinstellingen. Sinne wil die brede rol uitdragen in een aangescherpte positionering: van alleen kinderopvang naar expert in de ontwikkeling van kinderen. 

Vonc…

Ging tijdens verschillende sessies samen met medewerkers, management, ouders, partners en communicatieadviseur van Sinne op zoek naar de kernwaarden en belofte van Sinne. De aangescherpte positionering hebben we vertaald naar een gerestylede huisstijl, inclusief logo en pay-off. Hiermee kan Sinne op een eenduidige manier naar buiten treden passend bij de hernieuwde kernwaarden.

Sinne biedt kwalitatieve opvang aan 3.500 kinderen van 10 weken tot 13 jaar op 38 locaties en bij 50 gastouders in Leeuwarden.

Effect

De aangescherpte positionering geeft duiding waar Sinne als organisatie voor staat. Dit geeft medewerkers houvast en het zorgt ervoor dat je naar buiten uitstraalt wie je bent als organisatie. De vertaling in de huisstijl geeft focus en richting aan de middelen en activiteiten van Sinne in en om Leeuwarden. 

Kijk video

Annemarie Wiersma, Marketing en Communicatie

“We hebben samen met Vonc een heldere communicatiekoers uitgewerkt in een strategisch communicatieplan, dat op zijn beurt weer is uitgewerkt door Vonc in een aangepaste huisstijl en een doorontwikkeld logo. Het past helemaal bij ons, bij waar we voor staan en het is te begrijpen voor iedereen. Ook voor de kinderen."

Ook iets voor jou?
0513 64 00 17

Vorige ZIEN! Volgende ZIEN!