Spotlight

Al sinds 2019 ontwerpen en ontwikkelen we het personeelsmagazine Spotlight voor VolkerWessels. VolkerWessels bestaat uit maar liefst 120 bedrijven. Met een magazine wil het concern het (trotse) gevoel vergroten dat ze samen één bedrijf vormen. Samenwerken, leren en gebruik maken van elkaars expertise is de grote meerwaarde van het concern. Het 36-pagina's tellende magazine wordt twee keer per jaar verstuurd naar zo’n 12.000 thuisadressen van medewerkers.

Resultaat
Ondertussen zijn we negen edities verder en starten we later dit jaar de redactievergadering op voor de tiende editie Spotlight! Een mooie mijlpaal. Het magazine wordt iedere keer met veel enthousiasme ontvangen bij medewerkers. Medewerkers werken graag mee aan interviews voor het magazine, dragen zelf actief onderwerpen aan en complimenteren andere collega’s als ze in het blad staan. Het magazine draagt bij aan de doelstelling: trots, samenwerken, leren en gebruik maken van elkaars expertise binnen VolkerWessels.